tag:blogger.com,1999:blog-35923485.post9180543123077353337..comments2024-01-19T19:05:20.367+02:00Comments on Antti Aarnio: Suorilla busseilla StadiinUnknownnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-35923485.post-41394404931417383802019-12-29T20:55:48.171+02:002019-12-29T20:55:48.171+02:00Hei! Toivon todella että linjaa 321 ei lopeteta. O...Hei! Toivon todella että linjaa 321 ei lopeteta. Olisin todella kiitollinen, jos mitenkään pystyisit vaikuttamaan tähän. Laaksolahdesta on oltava suora yhteys Helsinkiin. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35923485.post-54911051631325960292018-11-24T21:42:06.449+02:002018-11-24T21:42:06.449+02:00Bussilinja 104 on liityntälinja Haukilahti - Lautt...Bussilinja 104 on liityntälinja Haukilahti - Lauttasaaren metroasema - Haukilahti. Se ei ole suora linja Kamppiin, minkä vuoksi käyttöaste ei ole suurempi. Matka-aika Kamppiin on bussin 104 ja metron yhdistelmällä niin paljon pidempi kuin aiemmin suoralla bussilinjalla, että Westend-Haukilahti alueelta moni kulkee nykyisin autolla töihin. Käyttöaste nousisi, jos bussi 104 kulkisi Kamppiin saakka. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35923485.post-53196302500139009902018-11-24T20:20:24.951+02:002018-11-24T20:20:24.951+02:00104:n käyttöaste, 22% istumapaikoista iltapäiväruu...104:n käyttöaste, 22% istumapaikoista iltapäiväruuhkassa, on surkea luku, kun monilla muilla linjoilla ruuhka-aikaan seisotaan käytävillä. Toivottavasti helsinkiläisten varoja ei tuhlata tällaiseen.Anonymousnoreply@blogger.com